miercuri, 12 ianuarie 2011

missing

mai tii minte ce gust are plictiseala?
sau nu, nununu.
cum simti plictiseala printre adierile incinse...

cumpara-mi 3 doze de nestea si ne intalnim in fata la casa aia
fetele vin sigur
sa ai niste bani si aparatul foto la tine, poate nu ne mai intoarcem
sa pui "joia dulce" in geanta aia cu porci albastri

imi place cum in fiecare vara ma regasesc pe mine, nu pe ea, stii tu
si imi place ca e cald peste tot, nu doar in casa
imi place ca marea ma cheama, si chiar daca nu ma duc, m-asteapta
imi place ca vara e asa, ca parte din mine, noi
imi place cum toata lumea iubeste vara, asteapta vara, si sunt putin geloasa, dar stiu ca nu-i doar a mea
imi place ca vara ne impacam bine
imi place rochia aceea retro cu dungi, nu prea mult, dar acum mi-e dor de ea
imi plac serile cu miros de tei
serile de la mine, serile de la g, serile in spate, serile pe drumuri, serile calme, serile cu filme, serile in care bem, serile in care radem, serile cu noidoi, serile la tv, serile in general, serile in care planuim alte seri, serile la telefon, serile esuate, serile in care mi-e dor de tine, serile senine, serile pe asflat, serile in care dansam, serile cu gofish, in general serile cand ne pupam si imbratisam prea mult, astea cel mai mult imi plac, serile
si noptile nedormite, noptile pe-afara, noptile pe mess de obicei, noptile
si diminetile pe bloc la d, diminetile de la ora 12, diminetile devreme, diminetile cu soare, diminetile optimiste, diminetile triste (ploua), diminetile la izvor, diminetile de duminica, diminetile cu noi doi, diminetile in care ma trezesti tu, diminetile cu romane de dragoste, diminetile cu ceai, diminetile cu lumina aia care intra prin jaluzele, am mai scris eu despre ea, diminetile departe de casa, diminetile cu voi, diminetile

ma lasa inspiratia, dar imi place vara oricum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu