marți, 28 septembrie 2010

superficial

imagineaza-ti niste ciorapi din dantela, sau o rochie stramta si neagra, sau o pereche de pantofi scumpi, inalti, fini, lacuiti, un camp de margarete intins la infinit, intr-o ploaie de culoare si o baie de caldura si lumina, sau un pat cu baldachin intr-o camera ingusta si intunecoasa, sau o casa alba cu usa rosie, cu un gard mic din lemn si o cutie postala in fata.
imagineaza-ti o alee goala, luminata jur-imprejur de felinare - luminata prost. aproape ma cunosti. desi eu nu sunt asa.
un film bun, o vara fara sfarsit, un rasarit, doua, trei, toate la fel, pe bloc, nici prea romanitc, nici prea sec, un sarut prelungit, o doza de suc, un parfum acrisor, feminin, trei piersici, un rimel, doua carti bune - prea bune, un bilet la teatru, adica doua, o plimbare, un aparat foto, 5 lei, dar banii n-o ne ajunga niciodata.
apoi londra.

prietena mea cea mai buna, asfaltul se racoreste pe la unspe si-un sfert, atunci putem sa ne intindem si sa ne uitam la cer.

iar acesata e capatul nevoilor mele, cuvintele mele de suflet, ciocolata calda, aromele prajiturilor, parfumurile scumpe, romanele de doi bani, obsesiile neimplinite, fotografiile, imbratisarile lui din fiecare seara, pantofii inalti, cantecele noastre, toate noptile de vara, dragul meu, diminetile cu soare. asta-i tot.

2 comentarii: