miercuri, 1 septembrie 2010

i got sunshine in my bag

escapadele tarzii din serile de august, imbratisarile sufocante, toate visele, implinite sau neimplinite, toate dozele de nestea cu lamaie, toate, prietena mea cea mai buna!, romanele pe care n-o sa le citim niciodata, toti oamenii de pe strada de care am ras cu ele si chiar imi pare rau pentru ca imi place sa cred ca am un suflet bun, dar cine zice ca nu am? (multumesc, nu m-am plictisit nici in cea mai proasta luni), toate plicurile de supa de la ea, in fata televizorului (nu ne-am mai uitat la liceenii rock&roll, ce film naspa, oricum), zilele de joi (care-i faza cu zilele de joi?), supa de rosii de la mine, fashiontv, serile din spatele blocului (sa nu le uiti niciodata, sunt cele mai frumoase seri din viata ta! eu am fost acolo), diminetile in care soarele a intrat direct, paralel cu toate problemele, printre jaluzele si m-a trezit intr-o imbratisare calda si dorita si uitata si reamintita si retraita la infinit, toate sesiunile de ras de dupa filmele proaste sau fotografiile urate, sau chiar de dupa despartirile repetate si melodiile deprimante. si el pentru ca a intrat in viata mea de acum si n-a iesit niciodata de acolo chiar daca a plecat de mai multe ori.
nu e un deprimant, nici complicat, nici rautacios, e realitatea mea adolescentina si lucrurile pe care le iubesc, chiar daca nu intereseaza pe nimeni, dar prietena mea cea mai buna zice ca am talent si m-a rugat sa-mi fac blog si asa e cand iubesti pe cineva, vrei sa-l vezi fericit. salut prietena mea cea mai buna.

2 comentarii: